پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4388
-
الف
+

مثل یک عاشق در سینما آی‌فیلم

برنامه سینما آی‌فیلم این هفته به نقد و بررسی فیلم «مثل یک عاشق» اختصاص دارد.

برنامه سینما آی‌فیلم این هفته به نقد و بررسی فیلم «مثل یک عاشق» اختصاص دارد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم «مثل یک عاشق» به کارگردانی بهرام گوهری، با بازی رویا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است و در برنامه فرداشب سینما آی‌فیلم از عوامل آن دعوت می‌شود.

بهرام گوهری به عنوان عکاس حرفه‌ای در عرصه سینما و عکاس هنری شناخته شده و نمایشگاه‌های مختلف عکس نیز برگزار کرده است. او تالیف کتاب «چهره هنر» و تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم‌های«پدر خوانده»،«مثل یک عاشق» و «سپید»  را در کارنامه هنری خود دارد .

گوهری در یادداشتی کوتاه درباره کارگردانی این فیلم می‌نویسد: «چند سال تصور کردم فیلمی بسازم با محتوایی که ارزش‌های معنوی در آن دیده شود و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه شود که در نهایت فیلم «مثل یک عاشق» ساخته شد».

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زنی تصمیم می‌گیرد در فراز و نشیب زندگی از دریچه قلب و دل خود فارغ از مسایل مادی به ازدواج فکر کند».

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، پنجشنبه ها ساعت ۰۰:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۸:۳۰ روز پنجشنبه می‌باشد.

ب س/

نظر شما
ارسال نظر